Jump to content

Tilbake på vannet

BårdK

Recommended Posts

Etter å ha blitt satt på land av ekskone og barn i 2009 og overgang til hytte og hyttebåt er jeg endelig tilbake på vannet. Etter at jeg ble skilt bodde jeg i to og et halvt år i Drammen (ønsket ikke å ta opp lån til bolig i min alder). Bodde i ny leilighet i første rekke mot elva hvor båtankene dreide seg om jeg skulle kjøpe meg kajakk eller ikke. Drammensfjorden fristet ikke meg som har hatt min ungdsomstid i Arendal :wink:

For et par uker siden flyttet jeg tilbake til Asker (hvor jeg har bodd mesteparten av mitt voksne liv) og på søndag slo jeg til på en pent brukt Finnmaster T7, 2016-modell. Og i går fikk jeg melding om at kjøpsønsket mitt om båtplass i Leangbukta Båtforening gikk inn (spekulerte ikke på skilsmisse, men beholdt medlemsskapet mitt i foreningen etter at jeg solgte båtplassen tilbake i 2009 :cool:). På lørdag får jeg båten og jeg gleder meg som et lite barn noen dager før julaften.

Jeg vurderte Ibiza 680T og 770T og Uttern D77. Uttern D77 og Ibiza 770T opplevde jeg som unødvendig store for mitt bruk og med det begrensede utvalget av Ibiza 680T og Finnmaster T7 slo jeg til på den jeg anså som det beste kjøpet med tanke på sammenhengene mellom pris, utstyr og det jeg kunne se av vedlikehold. Kanskje vi ses utpå om noen dager?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...