tkb Startet 22.Mai Del på Facebook Startet 22.Mai Hei. Skal kjøpe nye trimsylindre. Prøvde å overhale, men drevet siger inn ved belastning. Det finnes 3 typer, 32 grader, 42 grader og full tilt. Har hatt av den ene i dag, men finner ikke nummer på den. Noen som kan hjelpe med hvilken type jeg skal velge? Ser jo ut som jeg har full tilt. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 22.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai Klarer ikke laste bilde. Merkelig Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 23.Mai Del på Facebook Svart 23.Mai Er du sikker på at lekkasjen ikke er i trimpumpa? Kjent problem på gamle 290-drev, usikker på om det skjer på de nyere også. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 23.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai Tror ikke det. Sylindrene kan ifølge volvo ikke overhales, men det finnes kit, så prøvde. Virket greit før overhaling, men etterpå siger drevet inn under drift. Holder seg oppe ellers. Var en liten lekkasje som gjorde at jeg prøvde. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 24.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai Fikk hjelp. Har full tilt utgaven😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.