spilli Startet 25.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2024 Hei Releet til min ankeevinsj fungerer ikke. Er det noen som har et slikt relé liggende så er jeg veldig interesert Kjøpte ny fjernkontroll da jeg trodde det var den som fuska. Defa har ikke disse rele’ene lengere Må man kode den nye fjernkontrollen mot rele’et, og hvordan gjøres dette? Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 26.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2024 Fjenkontroll og rele "hører normalt sammen" Jeg ville prøvd å levert den nye fjernkontrollen tilbake og kjøpt ny fjernkontroll+mottsker rele som hører sammen! Selv kjøpte jeg dette fra kina for en 100 lapp for 4 år siden, da jeg installerte vinsj, funker fortsatt som bare det :) https://www.aliexpress.com/item/1005003986891961.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.280.45341802LvagBS Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 27.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2024 Takk for svar Lenasmartin 20 Klarer meg jo med bare fjernkontroll på «Opp» Ut har jeg jo på den håndstyrte ved styreposisjon Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 27.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2024 Da var problemet løst. Fiikk forbindelse med en helt fantastisk serviseinstilt på Defa som brukte masse tid på å finne fram gamle brukermanualer hvor prosedyren for å programeee fjernkontrollen mot rele’t fantes. Merkelig at Bilextra ikje gjorde meg oppmerksom på at ny fjernkontroll må programmeres mot rele’t den skal betjene. Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 27.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2024 Godt du fikk orden på det :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.