Jump to content

Scandinavian family 350, hvor finnes de andre båtene?

turbomega

Recommended Posts

Hei fra en nykommer her inne. Ja, jeg har altså kjøpt en slik katastofebåt. Usett og på på akusjon. Kjempeidé hva? :)

Og hvorfor gjorde jeg det? Pris kontra alder, størrelse og nytteverdi. Båtmagasinet vsr ikke så fornøyd med båten men hvor ubrukelig kan den være? Den har overlevd 18 år til nå? Så, båten ble hentet i Ålesund og vi gikk den ned til Stavanger uten nevneverdige problemer.

Men, hvor er de andre båtene? Det finnes vel bare et fåtall av disse samt noen 260? Hadde vært kjekt å kommet i kontakt med andre eiere, er nok garantert noen felles utfordringer man møter på med en slik sær båt. :)

Ja, er nok nødvendig med et hentebilde sikkert.. :)20240510_202929.jpg.7371ebba74dbf6a1cb9712a7ea9cc6b2.jpg

Okkaby skrev 1 minutt siden:

Er vel en egen tråd her inne om denne båt modellen hvor eier av minst en har beskrevet mye om den.

Finner den nok om du bruker søke funksjon oppe til høyre.

Hei

Joda, har søkt og lest det som finnes tror jeg. Men mye av det er gamle tvister. Og jeg aner ikke, mon tro om jeg har akkurat den omdiskuterte båten.. :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...