Tsyver Startet 26.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2024 Hei lurer på om det er flere typer som har litt uteplass bak kalesje slik ibiza 20 touring og askeladden 585. Skal brukes til dagstur/bading men også til fiske tidlig vår å høst, derfor fint med slik halvkalesje med bakvegg. Er ute etter brukt båt inntill 200.000,- Sitér dette innlegget Link to post
Tsyver Svart 26.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2024 Ingen som har noen erfaringer/meninger? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 28.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2024 Hei jeg hadde en Askeladden 585 og syntes den var utrolig trygg og praktisk. tre sitteplasser i fartsrettningen og klappbenker bak var utrolig praktisk. stor fiskeplass om man ønsker. vask/dusj. Lugaren er ikke så stor, men jeg og sønnen har ligget over noen netter. Vi brukte aldri den bakveggen. Jeg er bare 175 høy så stod oppreist under kalesje. Ikke noe problem å fiske bak der med bare åpen akterkalesje. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Tsyver Svart 28.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2024 -morten- skrev for 13 timer siden: Hei jeg hadde en Askeladden 585 og syntes den var utrolig trygg og praktisk. tre sitteplasser i fartsrettningen og klappbenker bak var utrolig praktisk. stor fiskeplass om man ønsker. vask/dusj. Lugaren er ikke så stor, men jeg og sønnen har ligget over noen netter. Vi brukte aldri den bakveggen. Jeg er bare 175 høy så stod oppreist under kalesje. Ikke noe problem å fiske bak der med bare åpen akterkalesje. Takk for tilbakemelding, Er det plass under dekk til en 186cm høy mann? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 29.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2024 10 hours ago, Tsyver said: Takk for tilbakemelding, Er det plass under dekk til en 186cm høy mann? Har ikke målt køya der men noen god plass tror jeg ikke det kommer til å bli der nei. Dette er ikke en weekender. men Har ligget en natt i gangen sammen med sønnen min et par anledninger Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.