Jump to content

Båter i likhet med ibiza 20 touring å askeladden 585.

Tsyver

Recommended Posts

Hei lurer på om det er flere typer som har litt uteplass bak kalesje slik ibiza 20 touring og askeladden 585. Skal brukes til dagstur/bading men også til fiske tidlig vår å høst, derfor fint med slik halvkalesje med bakvegg. Er ute etter brukt båt inntill 200.000,-

Hei jeg hadde en Askeladden 585 og syntes den var utrolig trygg og praktisk. tre sitteplasser i fartsrettningen og klappbenker bak var utrolig praktisk. stor fiskeplass om man ønsker. vask/dusj. Lugaren er ikke så stor, men jeg og sønnen har ligget over noen netter. Vi brukte aldri den bakveggen. Jeg er bare 175 høy så stod oppreist under kalesje. Ikke noe problem å fiske bak der med bare åpen akterkalesje. 

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

-morten- skrev for 13 timer siden:

Hei jeg hadde en Askeladden 585 og syntes den var utrolig trygg og praktisk. tre sitteplasser i fartsrettningen og klappbenker bak var utrolig praktisk. stor fiskeplass om man ønsker. vask/dusj. Lugaren er ikke så stor, men jeg og sønnen har ligget over noen netter. Vi brukte aldri den bakveggen. Jeg er bare 175 høy så stod oppreist under kalesje. Ikke noe problem å fiske bak der med bare åpen akterkalesje. 

Takk for tilbakemelding, Er det plass under dekk til en 186cm høy mann? 

10 hours ago, Tsyver said:

Takk for tilbakemelding, Er det plass under dekk til en 186cm høy mann? 

Har ikke målt køya der men noen god plass tror jeg ikke det kommer til å bli der nei. Dette er ikke en weekender. men Har ligget en natt i gangen  sammen med sønnen min et par anledninger

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...