Jump to content

Plugg til Raymarine ekkolodd - umulig å kjøpe!

BØstrøm

Recommended Posts

Har flyttet ekkoloddet ombord, og dette medførte omtrekking av kabel til ekkolodd giver/sender. Dette er Raymarineutstyr fra 2013. Pluggen ble ødelagt, men den er umulig å kjøpe? Kan dette være mulig? 

Er det dumt og åpne plotteren, og lodde ledningene direkte. Plotteren skal ikke eksponeres for utemiljø. Hvem kan sitte på defekt giver, og kan selge meg denne pluggen? Å kjøpe ny giver frister ikke så fælt. Da må jo båten på land(20 tonn tung stålbåt).

Legger ved bilderplugg1.jpg.c5844ee9f94825ab16e93e38fd5b66b4.jpgplugg2.jpg.cbae0dbc0b8f9a1b5d84b6b26a212073.jpg

BØstrøm skrev for 2 timer siden:

Dette er Raymarineutstyr fra 2013. Pluggen ble ødelagt, men den er umulig å kjøpe? Kan dette være mulig? 

Er det dumt og åpne plotteren, og lodde ledningene direkte ?

Har en jeep med Raymarine C120 og den har jeg fått loddet direkte, da jeg hadde viggel i pluggen, noe som genererte livsfarlige re-starter...  har på andre brukere forstått at jeg ikke er alene om å ha en C serie hvor Han/hun er et svakt punkt..

Så spør du meg... lodd i vei :saint:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...