Blueboat Startet 29.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2024 (redigert) Jeg har fått ødelagt et par vinduer i vindskjermen i min Uttern D55. Et firma på Østlandet kan lage nye, men jeg må ta ut «rammene» fra vindskjermen som de kan montere inn i. Noen som vet hvordan jeg får disse løs? Et sidevindu styrbord og et buet i front barbord. Som dere ser er det skruver på lista over og under vinduet. Noen er vriene å komme til? Er vindskjermen løs ned i skroget eller limt? Se bildene: Redigert 29.Mai.2024 av Blueboat Tull med bildene. Noen blir svarte av en eller annen grunn. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
cossiewonka Svart 30.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2024 Vindskjermen er montert sammen med glass før den er montert på båten. Lettest å demontere hele skjermen å sette den opp ned. Skruene sitter under den sorte gummilisten. Så kan du trekke vindusrammene ut etter å ha skrudd ut settskruene og listene i bunn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.