Jump to content

Yanmar 2gm20; spm om innsprøytingspumpe

Belia

Recommended Posts

Etter litt arbeid på drivstoffsiden skulle jeg lufte, og har fulgt beskrivelsen i manualen. Men jeg får ikke drivstoff forbi innsprøytingspumpa. Er det en impeller eller noe der som gjør at jeg må ha omdreining på motor for å få drivstoff fra pumpe til dyser, eller skal det funke med å bare bruke matepumpen?

Hilsen

Belia

Belia skrev for 1 time siden:

Etter litt arbeid på drivstoffsiden skulle jeg lufte, og har fulgt beskrivelsen i manualen. Men jeg får ikke drivstoff forbi innsprøytingspumpa. Er det en impeller eller noe der som gjør at jeg må ha omdreining på motor for å få drivstoff fra pumpe til dyser, eller skal det funke med å bare bruke matepumpen?

Har du fått drivstoff til innsprøytnings pumpa bør noen omdreininger på motoren gjøre resten. Om ikke kan du åpne litt på dyse skruen mens du drar den på starteren for å få ut luft mellom høytrykkspumpe og dyser. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...