Belia Startet 30.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2024 Etter litt arbeid på drivstoffsiden skulle jeg lufte, og har fulgt beskrivelsen i manualen. Men jeg får ikke drivstoff forbi innsprøytingspumpa. Er det en impeller eller noe der som gjør at jeg må ha omdreining på motor for å få drivstoff fra pumpe til dyser, eller skal det funke med å bare bruke matepumpen? Sitér dette innlegget Hilsen Belia Link to post
cossiewonka Svart 30.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2024 Belia skrev for 1 time siden: Etter litt arbeid på drivstoffsiden skulle jeg lufte, og har fulgt beskrivelsen i manualen. Men jeg får ikke drivstoff forbi innsprøytingspumpa. Er det en impeller eller noe der som gjør at jeg må ha omdreining på motor for å få drivstoff fra pumpe til dyser, eller skal det funke med å bare bruke matepumpen? Har du fått drivstoff til innsprøytnings pumpa bør noen omdreininger på motoren gjøre resten. Om ikke kan du åpne litt på dyse skruen mens du drar den på starteren for å få ut luft mellom høytrykkspumpe og dyser. Sitér dette innlegget Link to post
Belia Svart 30.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2024 Det fungerte fint ja. Takker! Sitér dette innlegget Hilsen Belia Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.