Mørebas 7 200 Startet 31.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2024 Noen spm vet forskjell på b21 og b200? Mtp hk. Sto en b21 i båten jeg kjøpte som var havarert. Har en b200 stående fra en bil som jeg hadde. Er det stor forskjell i hk på disse? Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 31.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2024 Blir vel mest slagvolumet og hvilket år. Hvis mulig hadde jeg satt over toppen så du får riktig kam og muligens rustfrie ventiler. Og om fordeler er samme sted. Sitér dette innlegget Link to post
Mørebas 7 200 Svart 31.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2024 Ja toppen er bra så tengte og ta den over til den andre motoren. Men redd det blir litt lite hk med den motoren. Er en mørebas 7200 det er snakk om. Er vel rundt 130hk i b21. Men får vel bare gi det en shangse og prøve og se 👍🏼😊 Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 1.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2024 Hadde en Volvo 360 med B200K motor en gang i min ungdom ,mener å huske at det var ca 104 hk i bil versjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Mørebas 7 200 Svart 1.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2024 Ja er fra en 360 denne å. Har begynt og demontere den nå. Tengte og ta tippen fra den b21 som sto i båten. Vannpumpa passer ikke fra b21 til den motoren. Får håpe at orginalpompa er sterk nokk til og kjøle den så den ikke går varm. Er noe større skovler på den som sto på marinemotoren ser jeg men. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2024 Om det er en B21 som stod i båten så er det ikke en marineversjon. B21 er bilmotor. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Mørebas 7 200 Svart 2.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2024 Fikk fortalt dette er en b21 men🤷🏼♂️ uansett så passer ikke merineringsdelene over på den andre jeg har. Så om noen har en slik komplett for salg så er jeg interisert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.