Tessass Startet 31.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2024 Hei, Er det noen som kan hjelpe til? Vi har en Sting 610 DC fra 2019 (Motoren er en Evinrude 115hk) som først ikke ville starte. Batteriet ble byttet, men når vi deretter skulle starte båten, hang den seg opp og prøvde bare å starte hele tiden. Eneste måten å stoppe det på var å skru av strømmen. Vi har forsøkt å bytte tenningslåsen, men det hjalp ikke. Neste mistanke er startreleet. Jeg har forsøkt å søke på nett, men jeg finner ikke ut hvor denne sitter slik at vi kan teste dette. Er det noen kyndige her inne som har mulighet til å veilede litt? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 31.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2024 Kan denne videoen hjelpe? Er vel en noe eldre motor men... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Eika Svart 31.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2024 Hvorfor skru på det selv når det er garranti ? Husker ikke helt hvor startreelet sitter på den modellen der, men det er jo bare og følge + kabelen fra starteren da. Men jeg hadde starta med og ta av all plasten, så tatt av plasten på toppen av motoren, så tenker jeg du finner det ganske fort Sitér dette innlegget Link to post
Tessass Svart 2.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2024 Garantien er på 5 år og dette skjedde 2-3 måneder etter 5-års dagen :-( men takk for tips :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.