Poseidon Startet 4.Juni Del på Facebook Startet 4.Juni Gode båtvenner, jeg kjøpte igår en Albin Ballad fra 1976, med navnet "MaMi Blue", men selgeren visste svært lite om båtens forhistorie. Derfor håper jeg at noen av Baatplassens mange dyktige brukere kanskje kjenner båten igjen og kan bidra med litt informasjon. Såvidt jeg har funnet ut har den vært hjemmehørende på Østlandet det meste av tiden og visstnok vært med flere ganger i Færderseilasen. Det er selvsagt også interessant å høre fra andre Ballad-eiere, med hvilke erfaringer, anbefalinger og gode historier dere måtte ha i forbindelse med Balladene deres. Jeg venter i spenning på hva som måtte dukke opp? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Poseidon Svart 4.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni Etter litt graving finner jeg ut at den er registrert som: NOR 3379 og at den en gang har vært registrert som CBR586. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
ydalir Svart 4.Juni Del på Facebook Svart 4.Juni På den svært utaderte hjemmesiden ballad.no finner du et medlemsregister. Der står båten oppført slik NOR 3379 Bygg nr608 Navn Balladen Vhf LA7929 Eier Sven-Erik Hafstad Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.