nordan family 27 Startet 7.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2024 Har en så godt som ny (montert sent i fjor) Honda 80 HK på den ene båten. Motoren går akkurat 20-30 omdreininger for lavt, som gjør at den av og til får disse "voldsomme" bevegelsene og det rakler i alt som er av styring og kabler. Men den stopper ikke - bare rakler akkurat når den er "helt nede" på det laveste innimellom. Den er ikke er der ofte, men inn / ut av havna på tomgang, så er det der noen ganger. Har lest i Boka, og det ser ikke ut som det er meningen at jeg skal gjøre dette selv, siden det ikke er beskrevet. Men jeg antar det er en mulighet - men noen som kjenner til motoren? Er det en egen separat skrue, eller må jeg stramme enden av gass-wiren litt, eller er det kun elektronisk styrt på denne motoren, så det må PC tilkobling til? Jeg har foreløpig ikke lett etter løsningen, men tenkte å høre her om noen vet det åpenbare svaret på denne motoren. Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 12.August.2024 Link til dette innlegget Svart 12.August.2024 hei Fant du ut hvordan du kunne justere tomgangen ? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 23.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2024 Nei, ikke ennå. Men jeg har ikke brukt tid på det heller…. Skulle gjerne hatt noen få omdreininger opp. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 23.August.2024 Link til dette innlegget Svart 23.August.2024 Du har kanskje ikke dette? "Hondas Trolling-kontroll gir presis hastighet ved dorging og andre gjøremål hvor det er nødvending med lav, men presis hastighet. Leveres som ekstrautstyr." Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.