Engers Startet 7.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2024 Finnes det noe middel man kan spraye på drevet, inne på slanger og belger, som tar vekk skjell/groer, men ikke ødelegger drevet eller slanger/belger ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2024 Saltsyre er bra men husk sikkerhetsutstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 7.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2024 Og mye skylling med ferskvann etter bruk av saltsyre på aluminium.... Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 7.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2024 Jeg bruker ca 30 min med en isskrape og en rørepinne i tre. Kommer aldri til å slutte å lure på at noen som elsker båt og sjøliv ikke gidder å gjøre den jobben. De som på fullt alvor tror at det IKKE forringer drevet, å pose det ned med saltsyre, uten mer kunnskap om nøytralisering enn en uer, og med minimal tid til å spyle lenge nok med vann, vil jeg påstå bommer grovt Er det 200.000kr et DPH drev koster nå? Og så står det om 30min pr år... Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 9.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2024 Hvis mye blåskjell bruker jeg sprayflaske med klorin, da løsner skjellene lettere. For videre rengjøring er en rørepinne og trykkluft greit å bruke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.