__jallis__ Startet 9.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2024 Finnes det noen herre-modeller på markedet, eller må man kjøpe dame-modell om man vil gå på do uten å ta av seg alle lag med klær? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 9.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2024 Her er ihvertfall en unisex https://www.crazy4sailing.com/en/products/unisex-bergen-ii-drop-seat-segelhose Lurer på om jeg må ha en selv. Jeg er av og til mannskap på en båt hvor det kun er lov å bruke toalettet i sittende stilling. Forløpig har jeg stort sett klart å følge bestemmelsens intensjon. Sitér dette innlegget Link to post
__jallis__ Svart 9.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2024 Ja, har sett disse, men virker som en produsent som ikke har nådd helt ut på det internasjonale markedet enda. Vanskelig å finne tester/erfaringer av disse. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 9.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2024 Av nysgjerrighet... Dersom du finner damemodell i en størrelse du kan bruke, hva er problemet? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
J-Å Svart 9.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2024 Mangler smekk? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2024 rene damemodeller har gjerne litt annen passform Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Steihy Svart 10.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2024 ivar skrev for 7 timer siden: rene damemodeller har gjerne litt annen passform Å nå. Det er ikke passform på min, så jeg visste ikke at det var ei greie.Men smekk er greit, ja. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Bjørkski Svart 10.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2024 Hvis det ikke MÅ være en seilbukkse finnes det flere ski/alpinbukker med "drop down" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.