__jallis__ Startet 9.Juni Del på Facebook Startet 9.Juni Finnes det noen herre-modeller på markedet, eller må man kjøpe dame-modell om man vil gå på do uten å ta av seg alle lag med klær? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 9.Juni Del på Facebook Svart 9.Juni Her er ihvertfall en unisex https://www.crazy4sailing.com/en/products/unisex-bergen-ii-drop-seat-segelhose Lurer på om jeg må ha en selv. Jeg er av og til mannskap på en båt hvor det kun er lov å bruke toalettet i sittende stilling. Forløpig har jeg stort sett klart å følge bestemmelsens intensjon. Sitér dette innlegget Link to post
__jallis__ Svart 9.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni Ja, har sett disse, men virker som en produsent som ikke har nådd helt ut på det internasjonale markedet enda. Vanskelig å finne tester/erfaringer av disse. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 9.Juni Del på Facebook Svart 9.Juni Av nysgjerrighet... Dersom du finner damemodell i en størrelse du kan bruke, hva er problemet? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
ivar Svart 10.Juni Del på Facebook Svart 10.Juni rene damemodeller har gjerne litt annen passform Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Steihy Svart 10.Juni Del på Facebook Svart 10.Juni ivar skrev for 7 timer siden: rene damemodeller har gjerne litt annen passform Å nå. Det er ikke passform på min, så jeg visste ikke at det var ei greie.Men smekk er greit, ja. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Bjørkski Svart 10.Juni Del på Facebook Svart 10.Juni Hvis det ikke MÅ være en seilbukkse finnes det flere ski/alpinbukker med "drop down" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.