Jump to content

Ikkje lengre varmt tappevatn varma opp frå motoren. Korleis feilsøka?

Ask

Recommended Posts

Har du sjekket flow fra motoren gjennom varmeveksleren, blir slangene fra/til motoren tilnærmet like varme? Det kan være en fortetning i varmevekslerens primærløp. Hvis dette er i orden er det mest sannsynlig luft i sekundærkretsen (VVT, defroster ol). En nivåtank ville hjulpet godt på dette problemet (fjerner eventuell luft i kretsen dersom sirkulasjonspumpen fungerer som den skal). Legger ved en skisse av mitt anlegg som fungerer helt utmerket.

image.png.b82664d9ef2170fff9d1ffe8a16eba5f.png

Hei.

Eg la litt innsats i å fiksa dette.

Det viste seg fort at avleiringar frå frostvæska hadde blokkert eit 90-graders bend , og ein slangestuss der kjølevæska går tilbake inn på toppen av motoren.

Eg pirka ut avleiringane, og skifta slangane. 

Før eg monterte akt saman att kopla eg til hageslangen frå land, og spyllte gjennom heile systemet. 

Vatnet som kom ut såg ikkje fint ut, men det tol ikkje lang tid før vatnet var reint og fint.

Eg spylte og gjennom varmevekslaren i motoren.

Deretter fylte eg på reint vatn.

Slangane fekk òg ny isolasjon. 

No virkar alt som det skal.

Eg har brukt Biltema raud frostvæska i mange år.

Bør eg bruka ei anna frostvæska for å unngå at det same skjer igjen?

Kva frostvæska bør eg eventuelt bruka?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...