Jump to content

Etterspørsel plass til leie Bærum

Paultron

Recommended Posts

Hei, 

Har en 3.5m plass på Gyssestad (Slependen) som jeg har leid ut i alle årene uten problem. Forrige sesong var den på 20.000 kr. Nå har jeg hatt annonse på Finn i 2 mnd og senket prisen til 11.500 kr men jeg har fått absolutt ingen napp. 

Det er tilsvarende plasser på samme pris - ish som ikke fant interesserte, så jeg tror ikke jeg er alene her. 

Vet noen hva som er årsaken til dette?

Hilsen, 

Paul

Er ledige plasser i Båtforeningen i Leangbukta også. Vet at plasser opp i 4m bredde er ledig. Da kan man melde seg inn og betale under ditt forlangende for en 4m plass. 

Jeg undres også på hvor alle båtene som var her i pandemien har tatt vegen. 

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

Hei, jeg rekner med de fleste marinaer har en innskuddspris så leie til en pris som dekker vedlikehold++.  Blir feil for meg å skru opp priser for å tjene penger på en båtplass etter min mening!

Selv er jeg nedeier i privat bryggeanlegg der vi har innskudspris og kun en beskjeden pris per år. arbeid er bassert på dugnad. Ellers har vi klausuler for kjøp og salg, sånn at det ikke blir solgt i hytt og pine for å tjene penger. Det synes jeg er veldig viktig.  Etterspørsel har sikkert gått ned da en god del coronabåter sikkert ikke brukes eller ligger for salg! har ikke vært så lett å selge i det siste.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...