Gizmo dekksgutt Startet 12.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2024 Hei😊 Vi vurderer å bytte ut vår Joda 7900, men spørsmålet er til hva🤔? Krav til ny båt: Utgang til badeplattform. Ståhøyde (minimum 181 cm da jeg er 180 cm) i cabin forran og inne på toalettet. Marsj fart minimum 25 knop. Fast soveplass til 2 Størrelse fra 26 til 35fot Maks pris 500 000 Noen ideer om hvilke båter som oppfyller disse krava? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 For sikkelig ståhøyde i cabin og toalett så må du vel bra opp i størrelse. Kriterier når jeg kjøpte båten min var akkurat det med badeplatform rett ut fra akterdekket! Jeg er bare 175, så bra tilpasset alle båter stort sett. Er du ute etter diesel og hekkagregat da eller? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Worry II Svart 12.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 Blir jo vedig likt den du har, men prismessig ok:Marex 290 Sun Cruser | FINN.no Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo dekksgutt Svart 12.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 I Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo dekksgutt Svart 12.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 Worry II skrev 4 minutter siden: Blir jo vedig likt den du har, men prismessig ok:Marex 290 Sun Cruser | FINN.no Har tenkt å ta et titt på Marex'n Har aldri vært ombord i en, men den kan absolutt være ett alternativ hvis den har høyden jeg ønsker. Gjør ingenting om den er i samme gata som Joda'n, vi er veldig glad i den, men som sagt utgang bak er ønskelig. Står greit både i cabin og på toalettet på Joda'n. Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo dekksgutt Svart 12.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 -morten- skrev 24 minutter siden: For sikkelig ståhøyde i cabin og toalett så må du vel bra opp i størrelse. Kriterier når jeg kjøpte båten min var akkurat det med badeplatform rett ut fra akterdekket! Jeg er bare 175, så bra tilpasset alle båter stort sett. Er du ute etter diesel og hekkagregat da eller? Ja, helst diesel, men ikke et absolutt krav. Er heller ikke så mange med fast aksel som har så høy marsj fart som vi ønsker. Har vurdert å lage utgang bak på Joda'n, men det er en kostbar jobb når du ikke er noen glassfibermann selv. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 SÅ høy er du ikke, assa Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo dekksgutt Svart 12.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 Worry II skrev 3 minutter siden: SÅ høy er du ikke, assa 180cm går akkurat i Joda'n👍 Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo dekksgutt Svart 12.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 Gizmo dekksgutt skrev Just now: 180cm går akkurat i Joda'n👍 Holder at jeg kan stå oppreist å pusse tenna og slipper å ligge i senga og kle på meg, trenger ikke stå i soffa'n😅 Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 14.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2024 Worry II skrev On 12.6.2024 at 12.59: SÅ høy er du ikke, assa Det kan jo hende trådstarter har økt høyden litt 😀: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/kwaOkQ/tar-opp-millionlaan-for-aa-bli-noen-centimeter-hoeyere?r=s&fbclid=IwAR2eXeJx67iQGmNhb5kdvVGFmOiJHDAkt6bhSbFL1xZehRGKhmHMX_ZOwkc_aem_AWBGetJ8lQtu1P-zI8dvYHNHBCqp8yaXDjC9D1Wgh3S3Tcv4djuFJUK4MJZ6tVU4s2oZcVB44DTfBqCV7WWO7ZgW Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2024 Hva med noe amerikansk? De har vel ofte god høyde og plass inne? litt over i pris, men mener jeg har sett disse under 500000.. https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=302149569 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.