Swingswong Startet 13.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2024 Jeg leter etter et relé med 12vdc spole og dobbel NO/NC 250vac 10A kontaktsett. Sokkel må også passe på høyden med en standard automatsikring. Noen som har tips til hva jeg kan bruke? Fint om det er mulig å kjøpe i Norge også :) Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 13.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2024 Det fikser du jo lett med et G2R rele. https://no.rs-online.com/web/p/power-relays/0353821 Sokkelen til disse passer rett på en vanlig sikktingsskinne, men den må bestilles separat. De flesre tavlebyggere og større elgrosister har jo også dette på lager. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 13.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2024 Takk, men jeg trenger to-pol. Sokkelen må også passe så den ikke er for høy. De jeg har funnet er for høye. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.