nik0lai Startet 14.Juni Del på Facebook Startet 14.Juni Hei. Jeg har eier av en Laguna 1150, og liker båten skikkelig godt, men når høsten og vinteren kommer, så kjenner jeg at det hadde vær skikkelig digg med hardtopp. Ser at det jo finnes Laguna 1150 med Hardtop, men da er den innredet likere 1180'en, og med skyvedør. Jeg kunne egentlig bare tenkt meg hardtoppen, på min eksisterende båt. Jeg vet at jeg isåfall også måtte byttet vindskjerm m/vinduer selvfølgelig. Jeg har tidligere jobbet en del med glassfiber, støpt badeplattform ++ Såvidt jeg skjønner så bygger vel både "Floa Marin 37" og "SeaKing 38" også på samme formen som Laguna 1150'en.. Men er det noen som vet hvem som sitter på støpeformer til Laguna/Floa Marin/SeaKing nå? Eller som lager disse idag? Jeg skjønner at dette blir nok en kostbar og tidskrevende affære, men det er jo lov å drømme iallfall.. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
Kallethekid Svart 14.Juni Del på Facebook Svart 14.Juni Det var vel Rune Karlsen og hans sønn Anders som produserte disse. Firmaet Sea king marine finnes fortsatt her i Fredrikstad og du kan jo prøve en epost dit: anders@seakingmarine.no Sitér dette innlegget Link to post
Athene II Svart 14.Juni Del på Facebook Svart 14.Juni Laguna er produser av Sølversen Plast. Kontakt Ruben Breverud så får du svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.