__jallis__ Startet 15.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2024 Har kjøpt 1852 dekksbånd som kommer med en krok for festing. (https://www.marineshop.no/1852m/142507/1852m-dekksline-bånd-for-sikkerhetsline-12-m) Kommer ikke med noen bruksanvisning, og er litt usikker på hvordan kroken festes til båndet på "riktig" vis. (Jeg får det jo alltids til på et vis) Noen som skjønner greia med alle disse tallene som er på selve kroken? Sitér dette innlegget Link to post
turbodillum Svart 15.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2024 Hei, antar tallene er bruksanvisning for å tre bandet. Start der pila peker. Fra høyre mot venstre. Jeg ville prøvd det, og sett om bander låser seg. Sitér dette innlegget Link to post
__jallis__ Svart 15.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2024 Takker. Det gir mer mening nå når nrk kikker på det med nye øyne. Jeg tenkte innledningsvis at alle tallene var en del av "oppskriften", men ser nå at den ene rekken bare angir hvilket tall som refererer til hvilket hull... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.