Jensen73 Startet 15.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2024 Hejsan jeg har en Nidelv 24 fra 1977 jeg har fået en ny kaleche men den sider ikke særlig godt og ca 3/4 af knapperne skal flyttes og nå har jeg fået mail fra firmaet som har lavet den at jeg skal have en hjælpe bøjle bag også, men der har aldrig været en hjælpe bøjle. Nu vil jeg høre det gode folk fra Norge om skal der være en hjælpe bøjle på årgang 1977 på forhånd tak Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Mulig du får raskere svar hvis du prøver Nidelvklubben på Facebook. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
svalerød Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Jeg hadde to bøyler både front og akter på min 1977 Nidelv. Denne brukte kalesje fra Jens Sagen. Sitér dette innlegget Prosjekt: Nidelv 24 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.