Krisingebri Startet 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2024 Hei. Jeg har nylig kjøpt med mariner 99 modell 75hk. Forrige eier sier at alt fungerte før han tok den av båten. Eneste grunnen for at han byttet var fordi han ville ha større motor. Jeg har koblet til strømmen, men det eneste som skjer når jeg prøver å tilte er at det kommer en liten suselyd fra relé. Først så fikk jeg tiltet ned motoren, men da gikk starteren rundt også. Skjedde ingenting når jeg tilta opp. Når jeg vrir på nøkkelen skjer det ingenting. Jeg har prøvd å sette strøm direkte på starteren, da går den rundt med går ikke opp og drar igang motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Baat1000 Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Du har altså et problem med powetrim? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Du trenger et koblingsskjema for din motor også koble alt opp riktig, så kan du kjøre startforsøk, etter at du har drenert forgassere (om du ikke vil dra inn forrige eiers etterlatenskaper inn i dysene da) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.