Mjøsfarer Startet 19.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2024 Jeg satte inn ny bereder i vår. Den ble ikke varm nok, så jeg justerte termostaten. Da satte jeg åpenbart på for mye varme, noe som gjorde at den slo seg av. I etterkant av det klarer jeg ikke å skru den på igjen. Det er en reset-knapp midt på som vist på bildet, men den går det ikke an å trykke mer inn. Jeg har forsøkt å gjøre som i manualen, men ingen suksess. Jeg har også testet strømuttaket, og det funker. Forslag til feilsøking? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 20.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2024 Det ser ut til å være terminaler 1 og 2 for å måle om varmelementet er OK. Jeg tror også termostaten med sensor er en separat del som kan trekkes ut og eventuelt byttes (på garanti?). https://youtu.be/Fak2sLtpHOw?t=164 Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 20.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2024 Takk for tipset! Jeg lurte på hvordan termostaten skulle skiftes, men det var åpenbart mye enklere enn jeg klarte å se for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.