Goddis77 Startet 21.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2024 Har havn i Kjøkkelvik i Bergen. Tenkte å stikke ut på båttur denne helgen, men kan ikke gå langt pga barnebursdager etc. Har vært mye ved Skorpo, Geitanger, Tyssøy, Buarøyene, Nordåsvannet og sånne steder. Har hørt om stedet Råna, men har ikke vært der borte enda. Er det noe sted for småbarn der, eller er det bare dugende for å ankre opp litt? https://www.norskhavneguide.no/no/havn/rana-ankringsplass https://maps.app.goo.gl/UbhkfXhPc57cmcUp9 Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 21.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2024 Jeg var der mye i barndommen/ungdommen. Supert sted å bade og leke. Men om det passer til barn i dag vet jeg ikke noe om. De kjeder seg muligens lettere i dag? Noen som hadde lagt en båt i opplag der, men vet ikke om den er fjernet nå, men tror ikke den lå direkte i veien. Kjør på sier jeg. 😀 Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 21.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2024 Hehe. Får se om madammen er enig ;) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 21.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2024 Når det er sagt så er guttungen (snart 5 år) mest glad i fisking, og gjerne fra oppankret båt. Jentungen (6 år) liker mest bading og å gjøre ting på land kanskje. Nettbrett har de begge om bord, men det er mer for kvelden før leggetid :) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2024 Tror ikke Råna helt er Diseny World i Orlando men fungerer nok ei helg for det Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 22.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2024 Madammen og jentungen mente vi hadde vært for mye på båttur i det siste, så da ble det mekking i hagen hjemme istedet. Jeg og guttungen vil fiske litt i morgen. Får se om vi drar bort der for å titte litt da og se på området 😊 Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 23.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2024 Legg gjerne ut bilder av stedet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.