SlimSalmon Startet 23.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2024 Honda 20 hk 2003 vil ikke i gir! Ser nå at disse 2 gjenge pinnene på bilde ikke er koblet ihop? Kan noen hjelpe meg med å finne ut hva slags mutter eller hvordan skal de henge ihop? Takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2024 Du får ta en titt her i dokumentarkivet : Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
LaserLars Svart 23.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2024 Hei! Det er en avlang mutter. Har skudd den av og på mange ganger. Tror jeg har dokumentasjon. Driver å søker. Hører av meg om jeg finner. (Min er fra 2017 da, så det er kanskje ikke identisk) Fant boken, la til bilde her. Synes ikke det står allverden i den.. Så da googlet jeg litt og fant: Honda 24312-ZV7-000 JOINT, SHIFT ROD https://www.partstree.com/parts/honda-24312-zv7-000/ Sitér dette innlegget Link to post
SlimSalmon Svart 23.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2024 Takk for tips! Må man ta av hele undervannhuset for å få skrudd sammen dette her? Står lite om justering i brukermanualen… Sitér dette innlegget Link to post
LaserLars Svart 23.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2024 Det står lite i den store tykke verkstedboken også. De gangene jeg har vært borti den shifiting rod´n som de tydeligvis kaller den, er når jeg har inspisert eller skiftet impeller. (Står vel noe om 35nm i boken, jeg bruker momentnøkkel) På min motor så er det bare å skru av noen skruer så kommer undervannshuset av, så for meg er det ikke noe problem. Har vært borti tilfeller hos venner der undervannshuset sitter godt fast, og det er ikke så greit. Godt mulig at du klarer å smugle mutteren imellom uten å ta av undervannshuset, men det har jeg aldri hatt behov for eller prøvd. Som du ser på bildene så ser det ut til at jeg har litt bedre plass til å komme til enn deg og, det er ikke helt likt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.