Eplesnop Startet 23.Juni Del på Facebook Startet 23.Juni Vi har ein Suzuki 50hk 2001 modell. Tilten/powertrimmen tulla litt på slutten av sesogen i fjor og no når vi henta den frå vinterlagring går den berre å tilte opp. Er liksom heilt stilt når ein trykker på nedknappen. Har prøvd å etterfylle med olje uten at det skjedde noko. Vi er nye båteigarar så vi har litt lite peiling 🤷♀️ Nokon som har peiling eller eit godt råd? På førehand takk🙏 Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 23.Juni Del på Facebook Svart 23.Juni Du må lese reglene for å poste på dette Forumet. Ellers stenger Moderator tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Eplesnop Svart 24.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni kva er utanfor reglane? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 24.Juni Del på Facebook Svart 24.Juni Hei, nå har du endret trådtittel til noe mye bedre. Så nå tror jeg den vil bli akseptert, men den er fortsatt ikke veldig beskrivende. Du skriver at dere er nye med båt og har ikke så mye peiling. Det er lurt melde. Da er det lettere å prøve og hjelpe på rett nivå Alle påhengere har en modellkode/motorkode, din heter DF40, det burde stått i trådtittelen. Også burde trådtittelen beskrevet hva som er utfordringen - Tilter opp, ikke ned Kan virke som en bagatell for deg, men stol på at det er det ikke... For å kunne hjelpe deg trenger jeg å gå inn på koblingsskjema for din spesifikke motor. Altfor mange tror at alle motorer er bygd opp likt.... Jeg har 6800 PDF dokumenter på min laptop som er arkivert på Fabrikat og motorkode. Det er den samme infoen du trenger for å bestille deler til din motor. Ta et bilde av merkeplata og lagre på mobilen din så har du infoen alltid tilgjengelig. Din trim har trolig to releer, de er trolig like, bytt plass på disse og se om feilen flytter seg. Om feilen var en sikring tror jeg både opp og ned hadde forsvunnet samtidig. Sitér dette innlegget Link to post
Eplesnop Svart 24.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni Tusen takk for svar! Eg ante ikkje at det var noko som heitte motorkode ein gong. Hadde det ikkje vore månedsvis med ventetid på verkstaden hadde vi levert den rett inn der. Takk for all info, får sjå om vi kan finne nokon som kan hjelpe oss som veit kvar ein finn ting i motoren🤷♀️ Sitér dette innlegget Link to post
Eplesnop Svart 24.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni Er det denne? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 24.Juni Del på Facebook Svart 24.Juni Helt riktig Fint at du tar det så sporty. Informasjonen på dette skiltet er makabert viktig. Da skal jeg prøve å finne rett koblingsskjema og gi deg sikre svar, om ikke noen tar den på strak arm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.