_Bliss_ Startet 24.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2024 Har kjøpt meg en masse med abeid i form av en gammel båt. Denne har ligget ubrukt i noen år og er skitten med masse sorte flekker som på bildet under. Hva er mest effektivt å vske dette med? Jeg har prøv med saltsyre og vannlinje rens. Synes ikke det fungerer så veldig bra. Så langt synes jeg magic svamp er det som tar best, men det blir enormt med jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 24.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2024 Høytrykkspyler med roterende dyse Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 24.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2024 Eika skrev 35 minutter siden: Høytrykkspyler med roterende dyse Det gjør nok susen ja Nå ligger jeg på land mellom folk som polerer båter, så jeg blir nok ikke veldig populær om jeg drar frem høyttrykkspyleren. Det får evt vente til den er på sjøen igjen, dersom det ikke er anneg lurium som fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 24.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2024 _Bliss_ skrev 3 minutter siden: Det gjør nok susen ja Nå ligger jeg på land mellom folk som polerer båter, så jeg blir nok ikke veldig populær om jeg drar frem høyttrykkspyleren. Det får evt vente til den er på sjøen igjen, dersom det ikke er anneg lurium som fungerer. Vask når de er ferdige for dagen og spyl av båtene demmes Du kan bruke tid med annet lurium, børster du kobler til drillen osv, men når du først finner ut at du kunne spyla av alt det værste iløpet av minutter så føles det sikkert som sløsing av tid Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 Var det ikke en som tipset om effekt WC rens var bra for slike sorte flekker ? Har ikke prøvd selv. På dekk og hyttetaket på viknesen bruker jeg høytrykkspyler med terrassevasker ( sprayer først med kraftvask og skrubber lett). Funker fint det også. Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 25.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 hanto1 skrev for 2 timer siden: Var det ikke en som tipset om effekt WC rens var bra for slike sorte flekker ? Har ikke prøvd selv. På dekk og hyttetaket på viknesen bruker jeg høytrykkspyler med terrassevasker ( sprayer først med kraftvask og skrubber lett). Funker fint det også. høres ut som det kan være verdt å prøve Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 26.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2024 Kan rapporter at wc rens (effekt )fungerte veldig bra. Smørte godt ut lot det virke en stund. Litt skrubbing før avspyling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.