Jump to content

Tips om verksted, slipp eller kran i Lillesand? Joda 8100tc må på land en tur.

T.T

Recommended Posts

Hei båtfolk.
Er på testtur med nykjøpt bruktbåt sammen med kona. Joda 8100tc. VP tmd40b. Rett aksling. 

Ser ut til at jeg må en tur på verksted og/eller på slipp for å få fikset det vi tror er et defekt cutlesslager samt kontrollere aksling og propell. 

Alternativt bilfrakt hjem og bruke litt mer ferie på gleden ved å skru bruktbåt. 

Ligger for øyeblikket i nødhavn i Lillesand.

Er fristet til å prøve å få fikset dette lokalt og ha litt mer ferie. Er vant til å skru på gamle båter (også i ferien ?), men lite lysten på å dra hjem ennå.

Er det noen som har tips om verksted i Lillesandsområdet som muligens kan ta en slik jobb? Evt et sted med kran jeg kunne leid meg inn på og gjort jobben selv?

Alle innspill mottas med stor takk.

Ta å sjekk med Widmer Motor om de kan ha mulighet til å hjelpe deg..? Hvis du ligger i Lillesand Havn er det jo nærmest.

Eller så har du jo Båtrep Agder, i Grimstad, Lillesand Motorsenter, Blindleia Marine, Båt og Motor Sør..

Du finner mange alternativer til sikkert ved å google litt.. :) Lykke til! 

Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder 

Og Widmer har vel et greit rykte, tror jeg. Og brygge (ikke kran, tror jeg..). Og gangavstand til "sentrum" av Lillesand. Lillesand er nok ikke den værste plassen å ha båttrøbbel på. Lykke til. 

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...