Ask Startet 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2024 Hei. Det er ting som tyder på ar det er fylt diesel på ein ny Suzuki 150 hk. Motoren er gått 37 timar. Kva er sannsynlege skader dersom det er fylt diesel på motoren? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 Jeg vil vel tro at om du drenerer ut så mye du kan av dieselen og får inn fersk bensin er der ikke skjedd stort skade... Uansett skade eller ikke så må i alle fall dieselen ut... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
subwoofer Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 Annet enn at det sviver forferdelig dårlig skjer det normalt ikke så mye galt med diesel på bensinmotor? Senker oktantallet litt, men du oppdager at det er noe galt veldig fort. Verre med bensin på diesel hvor pumpa skjærer seg pga bensinens manglende smøreegenskaper. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.