Tarjei barsgård Startet 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2024 Hva er maks motoren man kan ha på en original joda 3300?Blir den mye verre å få i plan?Og blir den ille og kjøre i bølger med? Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 Jeg har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg er ganske sikker på at flere enn meg lurer på hva du spør om. Det andre sprørsmålet leder meg til hvor liten motor, men muligens tenker du på at kraftigere motor veier mer, men det er ikke nødvendigvis tilfelle. Feks Volvo Penta leverer sine motorer i flere effektmodeller uten at vekten er vesentlig forskjellig. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
ivar Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 Denne Jodaen her er en jolle på 11 fot , lagd etter modell av sine storebrødre https://boat.no/asp/boats/show.asp?id=15796&mid=24506 tør ikke si noe om hva den evt tåler da jeg kun har sett den på bilder Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Eika Svart 26.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2024 Vi hadde en i gamle butikken jeg jobba som 15-16åring til salgs med en gammel mercury 50, husker godt hvor vondt jeg fikk i sjela når den blei solgt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.