Troll reder Startet 27.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2024 Jeg må skifte styrekabel på min gamle Polar 20, ca 1970-80 modell. Koblingen til rorpinne er med et fleksibel ledd, festet til styrekabel med gjenger. Nye styrekabler i dag, mangler gjenger. De ender bare i en rund/flat endestykke med hull for festing. Mao ingen gjenger eller fleksibilitet i koblingen til rorpinnen. Er det mulig å kjøpe gammel styrekabel. Fin nes den i handel som brukt? Jeg ser også etter metallvinkel som hindrer frontluke iå blåse opp til den andre siden. Noen zsteder å kjøpe et slikt beslag? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 27.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2024 Kan du bruke dette? https://www.maritim.no/klar-fritid/endeledd-for-styrekabel-a-75 Sitér dette innlegget Link to post
Troll reder Svart 29.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2024 Takk for svar. Jeg og selger på Maritim vurderte endeleddet, men vraket det. Flere forslag mottas med takk:))) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.