Litenfiskebåt Startet 28.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2024 Hei Har problemer med å få framdrift. Motoren kan settes i gir men gir minimalt med fart på full gass, det er såvidt det går framover. Samme når jeg bakker. Hendelen er også hard å bevege og rykker noe jævlig. Må jeg bytte kontrollboks og vaier eller finnes det andre løsninger jeg kan prøve først? Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 28.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2024 Er det mulig å gi gass rett på forgasseren under motordeksel? Kan jo høres ut som treg gasskabel. Er den gammel? Sitér dette innlegget Link to post
Litenfiskebåt Svart 28.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2024 Det har jeg ikke forsøkt. Motor er fra 2017, brukt til yrkesfiske Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 28.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2024 Litenfiskebåt skrev 14 minutter siden: Det har jeg ikke forsøkt. Motor er fra 2017, brukt til yrkesfiske Prøv å koble fra gassvaier å sjekk om du kan gasse normalt rett på forgassere. Da kan du utelukke noe og gå på gasskabel. Høres jo ut som det er den som er treg/dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
Litenfiskebåt Svart 28.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2024 Takker ? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 29.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2024 Det sitter hurtigkobling der hvor gassarm møter gasswire/stag, der er det lett å koble ifra. Husk også at gass og girwire har en minste bøyeradius. Ikke bra med for krapp bøy? Sitér dette innlegget Link to post
Litenfiskebåt Svart 29.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2024 Takk for svar ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.