Mastiff Startet 30.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2024 Jeg har plukket ned et Biltema-horn, som hadde begynt å bli ganske korrodert etter tre år, selv om det skal være "rustfritt". Men i kontakt med en aluminiumsbåt er ikke noe annet enn syrefast virkelig det. Så nå må jeg ha et nytt horn til Mad Max. Jeg var aldri særlig fornøyd med volumet på Biltema-hornet heller. Jeg ser det fins et Marco-horn som har separat kompressor og ikke wser ut til å ruste så lett: Har noen erfaring med det, eventuelt noe annet ikke så veldig dyrt som gir godt volum? Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 3.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2024 Synes det gir god valuta for pengene! Synes å huske det plast, men ruster ikke da. Er så lei disse elektrisk membranhornene som bare tåler ett år av gangen Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 4.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Takk, det høres bra ut! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.