stuffy92 Startet 3.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2024 Hei. En som var uheldig og fikk lagd en rift i kalesjen vår.(Nabo båten) Så det jeg lurer på er hva er den beste løsningen for denne type skade, blir dette fint igjen? Han er villig til å betale for skaden. Tusen takk for svar☺️ Bilder av skaden: idget span Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 3.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2024 Du kommer nok ikke utenom å sette på en lapp. Eller helst en lapp på begge sider. Med mindre stoffet i kalesjen synger på siste verset, skal det bli solid nok. Man får kjøpt kalesjeduk og egnet tråd. Jeg har lappet og forsterket kalesjer i flere båter, og det er ikke så vanskelig. Men jeg har ikke veldig høye krav til finish Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 3.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2024 Kanskje på tide med en ny kalesje? Den så jo noe sliten ut. I så fall kan man jo dele verdien på 15 og la naboen betale for de årene som er opp til 15 på den ene delen han har skadet. Sitér dette innlegget Link to post
Selco Racing Svart 3.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2024 Her kan du bruke et sterkt bånd på innsiden av riften. 25-50 mm bredde. Bruk dobbeltsifig tape for å holde det på plass når du syr, og for å få vantette sømmer. En ekstra sterk sytråd i samme farge som kalesje og to sømmer på hver side av riften. En solid varig forsterkning. Sitér dette innlegget Link to post
stuffy92 Svart 3.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2024 Tusen takk for svar🙏 Da skal jeg få sjekket litt hva jeg gjør. Da har jeg ihvertfall en liten pekepinne😅 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.