Brumm Startet 3.Juli Del på Facebook Startet 3.Juli Hei, pakningene på vår Yamaha 75 hk 1998 ser ut til å være i elendig forfatning, men likevel fungerer trim/tilt som vanlig. Hva synes dere, sjøsette båten og håpe på at pakningene er friske lenger ned eller gjøre noe med de? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 5.Juli Del på Facebook Svart 5.Juli If it work, dont fix it hadde jeg tenkt. Det du ser er skraperinger som skal hindre fremmedlegemer i å skade pakningen som sitter bak. Når du først skal bytte skraperinger kan du like gjerne overhale hele, så da hadde jeg bare brukt det frem til det begynner å sige og reparert det da Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 5.Juli Del på Facebook Svart 5.Juli Jeg ville byttet den semiringen nå før du får (salt)vann i sylinderen å må bytte alt. Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 5.Juli Del på Facebook Svart 5.Juli Enig, jeg byttet disse på en Yamaha 55 i sin tid, brukte en universal avtaker til vinkelsliper til å løsne lokkene. Husk å etterfyll med olje om behovet er der. Hydraulikk olje finner du på Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.