teetee Startet 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2024 Har en eldre 10 fots Pioner, og hører det skvalper i vann mellom skrogene. Finner ikke noe tappeplugg, hvordan kan jeg få ut vannet? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Det er vel en plastskjermen/lokk med et «øye» fremst på baugen. Der kan du få ut vannet om du snur båten med bunnen i været. Sitér dette innlegget Link to post
teetee Svart 4.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Takk fir tips, det skal jeg sjekke Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Men vannet har kommet inn på en måte, det kommer ikke dit av seg selv. Let etter sprekker, gjerne steder som har vært utsatt for belastning som for eksempel kantene av "bordgangene". Det kan være ganske lange sprekker der. Hvorvidt en reparasjon vil holde over tid kan jeg ikke uttale meg om. Sitér dette innlegget Link to post
Hekri Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Min 12' er tett, ingen synlige skader, får likevel vann inni skroget. Det viste seg å være kondens. Noen liter. Tømmes hver høst, slik @Korsfjord sier. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
index Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Hekri skrev 12 minutter siden: Min 12' er tett, ingen synlige skader, får likevel vann inni skroget. Det viste seg å være kondens. Noen liter. Tømmes hver høst, slik @Korsfjord sier. Sorry! Det er ikke plass til flere liter kondens i den lille luftmengden du har innimellom der. Så det pipler nok inn et sted. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hekri Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 index skrev for 2 timer siden: Så det pipler nok inn et sted. Uhuuuuuu! Du ser bilde av den ved "nicket" mitt. Lå og slo i fjæresteinene langt oppi dalen. Da får den leve så lenge den flyter. Kjekt å ha. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
subwoofer Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Umulig å drepe er de ikke, men temmelig seigliva. Ideell opplæringsbåt for unga med en firehester bakpå. Når de klarer å dea den i gang er de klar for å prøve seg på egenhånd. Og klarer du å håndtere nykkene til en firehester er de fleste motorer du møter senere nada problem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.