Jump to content

Eldre Pioner 10. Vann mellom skrogene

teetee

Recommended Posts

Men vannet har kommet inn på en måte, det kommer ikke dit av seg selv. Let etter sprekker, gjerne steder som har vært utsatt for belastning som for eksempel kantene av "bordgangene". Det kan være ganske lange sprekker der. Hvorvidt en reparasjon vil holde over tid kan jeg ikke uttale meg om.

Hekri skrev 12 minutter siden:

Min 12' er tett, ingen synlige skader, får likevel vann inni skroget. Det viste seg å være kondens. Noen liter. Tømmes hver høst, slik @Korsfjord sier. 

Sorry! Det er ikke plass til flere liter kondens i den lille luftmengden du har innimellom der. Så det pipler nok inn et sted. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
index skrev for 2 timer siden:

Så det pipler nok inn et sted. 

Uhuuuuuu! Du ser bilde av den ved "nicket" mitt. Lå og slo i fjæresteinene langt oppi dalen. 

Da får den leve så lenge den flyter. Kjekt å ha. 

Norwegian Homefleet - Ships starting with C    Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt....  men har gjort mye annet også...

Umulig å drepe er de ikke, men temmelig seigliva. Ideell opplæringsbåt for unga med en firehester bakpå. Når de klarer å dea den i gang er de klar for å prøve seg på egenhånd. Og klarer du å håndtere nykkene til en firehester er de fleste motorer du møter senere nada problem. :giggle:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...