Lillesand Startet 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2024 Har en skvett 10w30 og 10w40. Kan de blandes? Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2024 Generelt svar er ja. Samme viskositet på lave temperaturer, litt ulik på høye temperaturer. Spesielt om det er fra samme produsent hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter og risikoen liten. Enkelte hevder at det _kan_ være en utfordring å blande fra ulike leverandører ettersom tilsetningsstoffer i oljene ikker er kompatible med hverandre. Jeg tror det kun er en teoretisk problemstilling så lenge begge oljene er av "god" kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2024 Du kan sikkert. Jeg ville latt være. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
hanto1 Svart 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2024 Dette skal være problemfritt så sant begge er mineralske, delsyntetiske eller syntetiske. Det var det vi lærte før i tiden ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Lillesand Svart 7.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2024 Takk for svar. Jeg tror det blir ren vare og ikke miks Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.