Ask Startet 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2024 Hei. Eg ser ikkje nasjonaliteten til fartøy eg ser på ais-en. Er der eg som overser noko? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2024 Du kan vel se det på de tre første sifferene i MMSI nummeret. https://www.vtexplorer.com/mmsi-mid-codes-en/ Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2024 Viser ikkje direkte på Ais Men ut fra MMSI nr så kan man finne det ut. feks så begynner alle norske båter med 257-258-259 Marine trafikk kommer det opp nasjonalitet på fartøyer Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2024 Takk! Eg skal skriva ut lista, og ha den i båten. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Klikk på båtsymbolet på "live map", deretter på "wessel details", og du får alle opplysninger om fartøyet. Gjelder marinetraffic.com. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.