Chris de Mar Startet 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2024 Når jeg vrir på nøkkelen sier det bare «klikk». Motoren strtet fint for 3-4 uker siden. Batteriet er nytt i fjor og det ser ut til å være full-ladet. Noen tips? PS. Jeg er båtkyndig men ganske ukyndig når det gjelder motorer. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Chris de Mar skrev 2 minutter siden: Når jeg vrir på nøkkelen sier det bare «klikk». Motoren strtet fint for 3-4 uker siden. Batteriet er nytt i fjor og det ser ut til å være full-ladet. Noen tips? Flatt batteri ? Da hjelper det ingen ting att batteriet var nytt i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Chris de Mar Svart 6.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Ser ikke ut som batteriet er flatt. Måleren viser litt over 12V. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Du kan jo prøve nødstarttrikset, med skrujern rett på innslagsreleet. 12V fra batteriet kobles til den minste polen. Ikke koble begge de to store sammen med mindre det er en nødsituasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Chris de Mar skrev 1 time siden: Ser ikke ut som batteriet er flatt. Måleren viser litt over 12V. Hva er litt over 12V, et utladet batteri gir vel ca 12,0, 12,2 er 50% Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chris de Mar Svart 8.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2024 Chris de Mar skrev On 6.7.2024 at 16.06: Ser ikke ut som batteriet er flatt. Måleren viser litt over 12V. Nå er batteriet fulladet. Fortsatt bare «klikk». Noen motorkyndige i nærheten av Nordre Jarlsberg brygge i Sande, Holmestrand som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.