Jump to content

Kloakkutslipp varslet for onsdag 10/7

maija27

Recommended Posts

og dette skjer hvert år, mange ganger. Helt normalt.

Skulle ønske symbolikerene hadde blitt konfrontert og tvunget til å kommentere tallene...

men hadde vel blitt noe ala "alle monner drar", "vi skal være et foregangsland/ fylke/ kommune"; "fjorden MÅ reddes" osv osv

Mvh. SAP

sap_2000 skrev for 2 timer siden:

men hadde vel blitt noe ala "alle monner drar", "vi skal være et foregangsland/ fylke/ kommune"; "fjorden MÅ reddes" osv osv

Jeg tror at når slike utslipp får skje (mens båtfolkets brøkdel i Oslofjorden er forbudt) kan fort dette føre til at rebellen/anarkisten våkner i folk, og at folk med det begynner å drite i forbudet. Kjenner selv på at slike symbolistiske prinsippregler går meg midt i mot. Pleier ikke bryte lover og regler på det jevne, men akkurat denne septikregelen hadde sittet langt inne å følge for min del, under slike forhold.

Hakkannen skrev 3 minutter siden:

Jeg tror at når slike utslipp får skje (mens båtfolkets brøkdel i Oslofjorden er forbudt) kan fort dette føre til at rebellen/anarkisten våkner i folk, og at folk med det begynner å drite i forbudet. Kjenner selv på at slike symbolistiske prinsippregler går meg midt i mot. Pleier ikke bryte lover og regler på det jevne, men akkurat denne septikregelen hadde sittet langt inne å følge for min del, under slike forhold.

Kunne ikke sagt det bedre selv :thumbsup:

Skremmende få ser denne galskapen og den skjer på alle områder...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Selveste MDG Raymond var jo ute og kritiserte utslippsforbudet. Særlig tidsfristen for når det skulle gjelde og at det var helt umulig for  båteiere å få bygget om i tide.

At kommuner kjører utslipp rett ut innimellom grunnet problemer eller ombygginger er normalt, men sett opp mot båtfolkets beskjedne slant, så er det jo drepen for folks holdninger til lov og orden.

Bellil skrev On 9.7.2024 at 19.03:

Ikke glem den økte utslippstillatelsen på Sætre 

Du kan lese hvor mang tonn / år det gjelder frem til renseanlegget er på plass her https://www.regjeringen.no/contentassets/3daaf8607172436aa2db8ec5b21e16c0/brev-klima-og-miljoddepartementet-referanse-23_6921-20240308-1.pdf. Så kan du fortelle oss om dette utslippets størrelse sammenlignet ned overløp og jordbruk, og hvor viktig det er for ukrainiske soldater å ha ammunisjon, så kan vi gjøre oss opp vår egen mening. MDG støttet utslippstillatelsen. Hva betyr den figuren i innlegget som tygger på en plankebit?IMG_4894.png.def66c71f3f5e6e9068daf01bc65a18b.png

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...