Mari Monrad Startet 13.Juli Del på Facebook Startet 13.Juli Hei! Vi vurderer å kjøpe en Skibsplast Sportmaster 15vs fra 1974, 15 fot. Er det noen som har erfaring med slik båt? Vi har hytte på Hurum og det kan bli litt sjø, så må ha en båt som tåler bølger og værskifte. Skal brukes til turer i området. Og; er båten god å kjøre med litt fart og med eventuelt vannski? Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 13.Juli Del på Facebook Svart 13.Juli Gode holdbare båter, men denne mener jeg å huske har relativt flat bunn. Det betyr at den slår en del i bølger. Om det ofte er mye sjø ville jeg kanskje vurdert en båt med mer v-bunn. Vannski går greit om dere har litt motor på den 60hk+. Sitér dette innlegget Link to post
Mari Monrad Svart 13.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli Tusen takk for svar! Det er akkurat det jeg er redd for, at den blir ugrei i bølger. Takk for raskt svar! Sitér dette innlegget Link to post
Mari Monrad Svart 13.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli Og, har du noe erfaring med With Vital, fra ca 1978, 15 fots? Om den går bra i sjøen? Vi vurderer den også. Eventuelt bare en HR 465 eller Morgan 485, for å gå for nye nyere. Men har ikke prøvd noen av dem, så usikker. Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 13.Juli Del på Facebook Svart 13.Juli With Vital blir samme greia, flat bunn. God båt i litt sjø er etter min mening Wesling 16. dere finner mange av dem, men påse at den er original og ikke har vært kjørt med for stor motor. (Bygd om) HR og Morgan kjenner jeg ikke så godt. Jeg hadde tidligere en Yamarin 4730 som også er 15fot, den går godt i sjøen, men er en bowrider. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.