pipe Startet 14.Juli Del på Facebook Startet 14.Juli Kom over denne videoen. Verd å se på nok en dårlig vær dag i felleferien Det finnes en del 1 0g 2 også der båten "blir bygd" men de får dere finne sjøl. Trykk på liker videoen det kan virke som han trenger det nå....... Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 14.Juli Del på Facebook Svart 14.Juli Jeg presset Nidelven opp i 13 knop her forrige helg, og synes det var ubehagelig fort. Dette var en ganske annen verden som jeg ikke kan noen ting om. Så morsom video. Men jeg tror jeg holder meg til den farten jeg har.. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 14.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli EiSvIn skrev 1 time siden: Men jeg tror jeg holder meg til den farten jeg har.. Har solgt hoved båten og tok med meg DC i fra hytta å la i hjemmehavn...nå er DC også solgt og hentet. Siden jeg nå bare skal ha en badebåt med solsenger ende jeg opp med en nyere rib med 300 hk. Sparker greit unna men langt unna 100 knop da... men går såpass att noen trenger noen flere papirer å flagre med i tilfelle kontroll. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 16.Juli Del på Facebook Svart 16.Juli Det koster å få ut de siste knopene og mye detaljjustering osv må til. Artig med folk som satser. Tydelig at han jobber mye uansett med Ferrari i bakgrunnen og rimelig spenstig hus ser det ut til. Fint å se at noen får det til Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 16.Juli Del på Facebook Svart 16.Juli Går unna med vindkrefter også: https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_sailing_record Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.