mbcabb Startet 15.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2024 Hei. Min Wallas 90 har sluttet å virker er fra 2005. Virket i våres når jeg prøvde den. Noen som har noen tips? Har målt 12,9 v inn på apparatet så det kommer strøm inn til kretskortet. Følger bruksanvisning og slår på «on» knappen og venter i 5 min, ingenting skjer. Venter 10 min prøver igjen med samme resultat. Misstenker kretskortet men er det noe annet jeg kan/bør prøve så takker jeg for tips. Ser at wallas-service har stengt fra 1.7 til 15.8. Bor selv på Gressvik men ser ikke ut som det hjelper nå i ferien. Eventuelt noen som kjenner til andre i nærheten hvor det er mulig å få hjelp så si i fra. Mvh Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 16.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2024 Mange av disse Wallas apparatene har en flat sikring på kretskortet sjekk det først Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.