Jump to content

Edit History

Wannaz

Wannaz

Feil info angående filter

Selco Racing skrev On 3.8.2024 at 11.44:

Det er vanlig på påhengere at startmotor drar rundt, men ingen gnist på plugg, om motor står i gear eller dødmannsknapp er betjent. Du får vanligvis ingen feilmelding angående dette.

Sjekk at gearbrytere ikke vakler, dødmannsknapp og om du har gnist på plugg.

Ikke sikkert du bare kan laske dødmannsknapp. Kan være diode eller motstand i kretsen.

Om du har gnist, men ikke antenning, er det sannsynligvis for lite frisk bensin insprøytet.

Fyll på ny bensin, og sjekk evt bensintilførsel og trykk.

ingen dødmann på denne (har koblet bort fell marine), har også sjekket gir og gass. 

skal sjekke gnist idag men har sjekket vannutskiller og bensin filter. image.jpg.a0a53ec7ebfb565b4724206a4931f5ca.jpg

den til høyre er vannutskiller. Den har fått stå ca 40min og den andre 25. det er ingen vann i disse.

IMG_3748.jpeg

image.jpg

Wannaz

Wannaz

Selco Racing skrev On 3.8.2024 at 11.44:

Det er vanlig på påhengere at startmotor drar rundt, men ingen gnist på plugg, om motor står i gear eller dødmannsknapp er betjent. Du får vanligvis ingen feilmelding angående dette.

Sjekk at gearbrytere ikke vakler, dødmannsknapp og om du har gnist på plugg.

Ikke sikkert du bare kan laske dødmannsknapp. Kan være diode eller motstand i kretsen.

Om du har gnist, men ikke antenning, er det sannsynligvis for lite frisk bensin insprøytet.

Fyll på ny bensin, og sjekk evt bensintilførsel og trykk.

ingen dødmann på denne (har koblet bort fell marine), har også sjekket gir og gass. 

skal sjekke gnist idag men har sjekket vannutskiller og bensin filter. image.jpg.a0a53ec7ebfb565b4724206a4931f5ca.jpg

den til høyre er vannutskiller. Den har fått stå ca 40min og den andre 25. det er ingen vann i disse. Men jeg fant et til filter før lavtrykks pumpen: IMG_3748.jpeg.13b4ebb78678ec76907bcc5e339f2fb7.jpeg

ihht deletegning skal ikke den være der. Fristet til å fjerne den å bytte slange istedet. Hva tenker dere? image.jpg.8bbc75b0addc537fa99a048be431395d.jpg

• Create New...