Mammut1 Startet 21.Juli Del på Facebook Startet 21.Juli Etter lang tids arbeid med å reparere naust og opptrekk, var siste steg å få liv i Vinsjen (med stor V). Denne var sist i bruk for eit par år sidan, har alltid funka. No var innsida av fjernkontrollen 80% rust, så sikringa (i sikringskapet) slo ut. Dette er ein sånn gul sak med pil opp/ned og lang, lang kabel. Byta til ny fjernkontroll, og då funka det - i ca 7 sekund. Så var det bråstopp - ingen lyd, ingen klikk, ingenting. Den går kun opp - ikkje ned. Eg har sjekka med multimeter at der er kontakt heilt fram til kontrollboksane (Mitsubishi). Berre motstandsmålt, foreløbig ingen målingar med straumen på. Litt bilder. Lat meg introdusere Vinsjen - eit beist som har tatt livet av 1 stk opptrekksvogn, 1 stk vegg, og seg sjøl minst 1 - kanskje 2 - gonger. Den stoppa framtil no ikkje for noko som helst. Under dekselet på toppen er der ingen "logikk", ser slik ut: I kontrollboksa under motoren er det meir spennande: Det eg har funne ut: - Kabelen til venstre går til fjernkontrollen. - I denne er jordingskabelen "straum ut", og dei blå/brune er "retur" - ein per retning. - Den blå er "opp", og er kobla til den nederste Mitsubishi-boksa. Denne fungerer. - Den brune er då "ned", kobla til den øverste boksa, og fungerer IKKJE. - Eg har målt at motstand mellom "jordingskabel" og blå/brun blir 0 når ein trykker på respektiv knapp på fjernkontrollen. Kanskje litt far-fetched her på Baatplassen, men tenkte det var verdt å høyre om nokon har våre borti denne? Finn ingen sikringar/relé, men det må her jo vel vær? Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 22.Juli Del på Facebook Svart 22.Juli Det nederste bildet ditt viser kontaktorene (rele). Mye tyder på at den øverste av disse har hengt seg slik at den ikke slår inn. Du kan prøver å slå litt på den med håndtaket på en skrutrekker. Da kan du få liv i den igjen, men det beste er å få byttet begge, for disse ser gamle ut og er en slitedel. Du kan også bytte plass på den blå og brune ledningen bare for å utelukke dårlig kontakt fra brytere. da vil vinsjen virke motsatt av knappene, trykker du på "opp" vil vinsjen gå "ned" og motsatt. Sitér dette innlegget Link to post
Mammut1 Svart 22.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli Takk for nyttig info @Dixie 2100. Ringte eit lokalt skipselektrofirma, dei hadde inne. Kontaktor bytta, alt i orden. Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 24.Juli Del på Facebook Svart 24.Juli Så bra det løste seg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.