Popeye70 Startet 23.Juli Del på Facebook Startet 23.Juli Håndtaket på den lille Lewmar-luka vår falt av i dag, og må festes på nytt. Det pleier å løsne 2-3 ganger i løpet av sesongen, og limes på plass med Tec7 hver gang. Nå tenker jeg det er på tide å finne noe bedre å lime med enn Tec7. Å borre gjennom glasset for å feste med gjennomgående skrue er ikke aktuelt mens vi er på tur, så dermed lurer jeg på om det er noe annet som funker bedre enn Tec7 for å lime et slikt håndtak. Gjerne noe de har i Son, hvor vi ligger nå. 🫣 Alle konstruktive forslag tas imot med takk. Overflatene skal selvfølgelig rengjøres bedre før jeg forsøker en ny runde med liming. Her er noen bilder av herligheten… Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Popeye70 Svart 23.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli Never mind. Fant Tec7 i båten og limte midlertidig (for n’te gang). Skal utpå i morgen, og vil ha luka festet ned. Om det ikke funker så blir plan B ducttape gjennom ferien og mer permanent fix til høsten. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.