R.O Startet 24.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2024 Noen som vet hvordan Victron måler (712) parres til ny tlf. Jeg har hatt måleren i 3-4år, og etter første parring har den koblet seg opp til min tlf uten problemet. Nå er båten overlevert til nye eier, og han får ikke koblet seg til? Noen som har tips her… Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 24.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2024 Er ikke det bare å oppgi PIN til ny eier (om du har endret den)? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
R.O Svart 24.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2024 Tror aldri jeg endret pin. Har aldri brukt den for å linke i ettertid. Denne meldingen kommer opp.. Kan det være noe sted å finne pin koden ? Sitér dette innlegget Link to post
Skyttern Svart 24.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2024 Prøvd 6 nuller? 000000 er default passord på ihvertfall Victron smartshunt. Ser også ut til at det er en mulig sette ny kode om man har tilgang til label på enheten: "BMV-712 Smart On the device list: tap or click the three-dots menu on the right side of the product description. A menu will pop up offering a 'Reset PIN code' option. Click that, and enter the PUK code. The PUK code can be found on the product label, on the back of the product" https://www.victronenergy.com/media/pg/VictronConnect_Manual/en/connecting.html#UUID-a8177d17-8df0-58cb-8e60-f36c559ae974 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.