Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

lofot2 skrev for 12 timer siden:

I utgangspunktet skal drev til Kad43 ha 1.78 i utveksling.

Aner ikke hva kilden din er for "skal" 

Enhver båtbygger som lager en lett rask båt på 20-24fot ville bestilt KAD43/DPE  av VP med 1.68 eller muligens 1.63.

VP sin standard propelltabell fra den gang KAD43 var i salg, tok utgangspunkt i 1.78, men noen vet hvor mye velgeren skal forskyves for å passe til andre utvekslinger.

Hadde du delt hvilken båt og båtvekt du skal bruke drevet på hadde det vært mye enklere å prøve å hjelpe deg.

For egen del ville jeg valgt den utvekslingen som gjør at jeg treffer med C5 propeller. C6 om toppfart er eneste som teller

dieselfan

dieselfan

lofot2 skrev 1 time siden:

I utgangspunktet skal drev til Kad43 ha 1.78 i utveksling.

Aner ikke hva kilden din er for "skal" 

Enhver båtbygger som lager en lett rask båt på 20-24fot ville bestilt KAD43/DPE  av VP med 1.68 eller muligens 1.63.

VP sin standard propelltabell fra den gang KAD43 var i salg, tok utgangspunkt i 1.78, men enhver litt over nøtteliten vet hvor mye velgeren skal forskyves for å passe til andre utvekslinger.

Hadde du delt hvilken båt og båtvekt du skal bruke drevet på hadde det vært mye enklere å prøve å hjelpe deg.

For egen del ville jeg valgt den utvekslingen som gjør at jeg treffer med C5 propeller. C6 om toppfart er eneste som teller

• Create New...